Tässä nyt toimin kotisairaanhoitajana useammalle... Sara aloiti nuhalla ja yskällä viikonloppuna, ja eilen illalla olikin sitten kuumetta +39,1COtsan rypistys. Ei muuta kuin viestiä töihin, että huomenna en tule töihin... Muutama yö onkin mennyt yskintää kuunnellen. Yskänlääke auttaa vähäksi aikaa, mutta sitäkin sitten annettava melkein 3 kertaa yössä! Nyt päivällä on ihan pirteä. Käytiin neuvolan tädiltä hakemassa saikkua kolme päivää. Saa sitten nähdä mitä ilta tuo tullessaan. Yskää ainakin tuntuu riittävän! Toivotaan ettei tule mitään jälkitauteja...

No pyhäinpäivän aamuna koirat otti yhteen. Tulos; Ottoon pari reikää koipiin. No tietysti se niitä nuoleskeli ja niinpä maanantaina hain tötsän ja antibiootit sille. Reikiä sitten putsailen pari kertaa päivässä ja tötsä pysyy päässä! Siinä siis potilas nro 2.

Ja potilas nro 3; Rino. Se on jotenkin telonu tms. takakynttään, jota tietysti yritti hoitaa nuolemalla (punottaa). Sille kanssa tötsä päähän ja putsausta betadinella. Sille oli maailman kaamein juttu saada tötsä ekaa kertaa päähänYllättynyt. Tietysti sitä piti yrittää ottaa pois. Se ei onistunut niin se alkoi murjottaa minulle, kun laitoin sen päähän sille. Sitten se tuijotteli meitä molempia. Minua jopa suihkun oven läpi, kun olin suihkussa... Kirosi varmasti meidät alimpaan....! Nyt jo tötsä saa olla, mutta huomasin että on sen verran notkea poika, että ylettyy silti sinne takakäpäläänOtsan rypistys. Katselen pari päivää, että haenko sillekin kuurin, vai meneekö muuten???

Muutenkin tässä on mennyt vähän penkin alle kaikki. Perjantaina hajosi pakoputki. Maanantaina sitten kävin etsimässä uudet osat ja  kävin isän luona vaihdattamassa sen. Kun minun autoon oli vaihdettu, tuli veli samalle asialle. Se tosin varmaan vaihtoi ihan itse sen... Sitten olen odottanut tietoja matkanjärjestäjältä edes jotain tietoja joulukuisesta reissusta jonne olen ilmoittutunut... mutta mitään vastausta ei ole sähköposteihin tullutOtsan rypistys. Kai se on kohta soitettava kyseiseen firmaan, ovatko edes lähdössä vai vaihdanko firmaa??? Ärsyttävää tuollainen että ensin vastaillaan, mutta ilmoittautumiseen tms. ei sitten mitään vastauksia. Tulee olemaan viimeinen reissu kys. firmalla minun puolestani jos ei ala kohta kuulua!!!! ARGH!!!