Eilen töiden päätyttyä vaihdoin "siviilit" päälle ja kauppaan hakemaan perheelle ruokaa. Siinä sitten leikkeletiskillä ollessa;

-"OLEN IHAN SAMAA MIELTÄ KANSSASI!" Kommentoi kovaan ääneen mieshenkilö siinä takana. Sivusilmällä totesin siinä olevan miehen vaimoineen... ajattelin jotain vastanneen vaimolleen!

-"NIIN OLEN IHAN SAMAA MIELTÄ KANSSASI" Nyt tajusin miehen puhuvan minulle!!!

-"Niiiiiiiiiin???????????????" Olin pelkkää elävää kysymysmerkkiäYllättynyt.

-"Niin olen ihan samaa mieltä tuosta mitä takissa lukee..."

-"Jaa juu niin!" Tässä kohdalla blondilla valot syttyi ullakollaNolostunut.

Siis minulla oli takki yllä, jonka selässä on hoffin profiili ja lukee "Se on vain koira, jos se ei ole HOVAWART". Siis nämä olivat HOFFI-IHMISIÄ!!!! Ei kyllä nyt jääty keskustelemaan rodusta, kun olin vähän äimänkäkenä...

Ystäväni koira oli saanut kapin supista, jota oli vähän "käsitellyt" omassa pihassaan. Ei kivaaOtsan rypistys. Rinokin pyörii tuolla ketun pesällä (tosin nyt ei ole ollut kettuja kotona, ovat muuttaneet kai naapuriinSilmänisku), niin kiva jos tulee kapi tms.

Keskiviikkona kävin hammaslääkärissä. Juurihoidon aloitus ja penisiliini kuuriOtsan rypistys. Hammas kiukutellut lähes tähän päivään asti. Tänään ei ole tarvinut yhtään särkylääkettä ottaa. Mutta tuo penisiliini ei oikein sovi minun mahallePäättämätön. Pitää olla tosi tarkka milloin syö...

Nyt on aikans tylsiä kelejä. Joka päivä saisi olla imuroimassa... Tänään kävin tyttöjen kanssa suursiivouksen jälkeen leffassa. Käytiin katsomassa Up-kohti korkeuksia 3D leffa. Oli meidän kaikkien mielestä hyvä elokuva. Itse piti välillä jopa kaivaa nenäliinaa esilleItku. Ja nauraakin tietysti sai ja koiriakin oli leffassaSilmänisku. Puhuvia sellaisia! Välillä toivoisi omienkin jotenkin kertovan mitä siellä pääkopassa liikkuu??? Vai liikkuuko mitäänSilmänisku.